wtorek, 25 sierpnia 2015

Zakupy przez internet


Witajcie! :)
Kawa, muffinek i piosenka na rozbudzenie przy tak okropnej pogodzie i zaczynam.
piosenka-klik

Chiałabym dzisiaj pokazać wam moje prawie udane ostatnie internetowe zakupy.
Zamawiałam 2 pary butów z każdemu znanej strony deezee.pl oraz kosmetyki z ezebra.pl .Tak się złożyło, że obie paczki przyszły mi w tym samym czasie.
Z eZebra zamówiłam tusz do rzęs Loreal Volume Million Lashes, kreator do brwi essence make me brown i jakieś maseczki.

Po pierwszym użyciu tuszu, znalazłam swojego ulubieńca!
Regularna cena sklepowa to ok 60zł, na eZebra niecałe 32zł. Wydłuża, rozdziela, nie rozciera/obsypuje się, nie skleja rzęs, to jest właśnie to czego oczekuje od tuszu, nie lubię efektu gąsienicy :D Jak dla mnie jest to najlepszy tusz ze wszystkich jakie do tej pory używałam, ale nie wart aż 60zł.
Kreator do brwi (cena 8,75zł) stosuję na flamaster z FMu, fajnie się nim rozczesuje dzięki małej szczoteczce, delikatnie nadaje kolor. Polecam każdemu kto planuje rozpocząć swoją przygodę z malowaniem brwi, nie da się nim zrobić krzywdy :)


 

Teraz paczka z deezee. Od razu czułam że nie może być za pięknie. 
Pierwsze buty, czarne slipony, piękne, cudowne, wygodne itp itd, nawet ładniejsze niż na zdjęciach, no same plusy!

Otwieram drugie a tam co? Sliponowe kajaki!
Generalnie noszę rozmiar 39, jednak wzięłam 40 tak jak rekomendowali w opisie, gdyż numeracja miała być zaniżona.
Dalej wstawiam zdjęcie środka.



Rozmiar na wkładce i pudełku to 40, ale w środku buta już 41 i raczej taki jest. Napisałam więc wczoraj wieczorem maila do deezee, wyjaśniłam sytuację i poinformowałam że dzisiaj odsyłam paczkę (z chęcią bym wymieniła ale już się sprzedały:( ). Odpowiedz dostałam rano, na szczęście zwrócą mi koszty przesyłki. Zawsze to dyszka do przodu (a jak wiadomo dyszka dla studenta to bardzo dużo :D)
No cóż, mam nauczkę, następny raz zanim zamówię coś z zaniżonej numeracji to będę ich gnębić pytaniami...
A jak u was z zakupami przez internet? Przyszedł wam kiedyś jakiś bubel?

Zapraszam na mojego instagrama asiaasia16 ! :)


Dobrze, że z reszty zakupów jestem zadowolona :)

26 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy ;))
    Jesteś prześliczna, szkoda, że takie małe zdjęcia.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Praktycznie nigdy nie zamawiam nic przez Internet, a tym bardziej ubrań, gdyż boję się, że przyjdzie coś innego, za dużego itp . Dobrze, że zwrócili Ci pieniądze ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często zamawiam ubrania przez internet, bo to o wiele wygodniejsze. Ale często zdarza się, że coś jest albo za małe, albo za duże. :( Buciki są przepiękne!!
    Zapraszam do siebie: http://aldehydd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co robisz w takiej sytuacji? Sprzedajesz czy zwracasz?
      W przypadku butow, gdyby mi nie zwrócili pieniędzy za wysyłkę to wolałabym chyba sprzedać :/

      Usuń
  4. Szkoda, że wyszło tak z tym rozmiarem bo buty śliczne ;<

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie raz zamawialam juz buty przez internet i cos takiego jeszcze mi sie nie zdarzylo:) Szkoda tylko ze nie bylo juz rozmiaru bo buty sliczne!

    http://kaleerie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie były pierwsze moje buty z internetu, też nigdy wcześniej mi się to nie przytrafiło :(

      Usuń
  6. Ten kreator do brwi tez używam ;)

    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem się tak zdarza. :/ Bardzo ładne te buty. *-*
    Ja akurat miałam szczęście i jak na razie taka sytuacja mi się nie zdarzyła.
    Pozdrawiam. ♥

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sumie przez neta zamawiam tylko kosmetyki. Ewentualnie ubrania z sieciówek.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy blog :)
    obserwacja za obserwację? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  10. przyszedł mi kiedyś wadliwy odtwarzacz, który musieliśmy odsyłać, po naprawie wszystko było ładnie pięknie aż do momentu TYGODNIA od otrzymania - rozwaliły się słuchawki :)
    mam nauczkę, żeby nie zamawiać chińskich badziewek :)
    buty prześliczne *-*

    http://baeionce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. te czarne buty fajnie się prezentują :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam nie zamawiam wiele przez internet, wole dotknąć, zobaczyć, obejrzeć i pomiędolić w rękach rzeczy :)

    Dziękuję za ogromną motywacje w formie komentarza :)
    Zapraszam na bigTrip2 WITHOUT THE FACE

    Pozdrawiam cieplutko
    Aka Hazel Grace Lancaster
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu ja zakupy przez internet robię często i właściwie sama pracuję w sklepie on-line, łatwo o pomyłkę ale fajnie że wyjaśnili;) generalnie polecam kupowanie w sieci wszystkiego, mamy aktualnie takie prawo dla konsumenta, ze nie musimy sie obawiać;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to widzę, że na e-zebra mogę spokojnie zamawiać :D Pozdrawiam :* i zapraszam na trochę przemyśleń do siebie!

    http://smallie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rzadko zamawiam przez internet. W przeszłości zaliczyłam kilka wpadek i jakoś się zraziłam. Jednak czarne buty są piękne. Sama zastanawiam się nad zakupem podobnych, więc mam pytanie. Czy nie wiesz gdzie stacjonarnie mogłabym dostać buty jak Twoje lub podobne? Pozdrawiam.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są świetne! Kosmetyków nigdy nie testowałam, ale tuszem mnie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarne buty są światne
    Super post :) Wygląd bloga - CUDO <3

    Zapraszam do siebie :) Mam nadzieję, że zajrzysz
    http://mrsglow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja czasem zamawiam coś przez internet. .. częściej są to jakieś plecaki i inne niż ubrania. Raczej nigdy jak do tej pory nie przysłali mi bubla ;) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja rzadko zamawiam buty czy ubrania przez internet, bo się boję, że przyjdą zupełnie inne niż w opisie czy na zdjęciach ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo często robię zakupy przez internet, ale dlatego, że nie mam czasu, a poza tym mam już swoje sprawdzone sklepy, które polecam na swoim blogu. Czarne buty, które zamówiłaś są super. Gratuluję wyboru!!!I zapraszam do Siebie http://angelikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super buty!!!!
    pozdrawiam
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny post :)
    duzo sukcesów:*
    http://clauddfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń